Regulamin Sklepu

Strona Główna Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego KoszulkiPolska.pl

§1. Postanowienia Ogólne

  1. 1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego KoszulkiPolska.pl, dostępnego pod adresem www.koszulkipolska.pl.
  2. 2. Właścicielem sklepu internetowego KoszulkiPolska.pl jest BontonGroup Maciej Bąski, z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 2b/210, 35-315 Rzeszów, Polska.
  3. 3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest:
    •        •   telefonicznie pod numerem telefonu podanym w zakładce „Kontakt” na stronie Sklepu.
    •        •   poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail podany w zakładce „Kontakt” na stronie Sklepu.
  4. 4. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Klientem a Właścicielem Sklepu.
  5. 5. Klienci są zobowiązani do przestrzegania wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.

 

§2. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  •        •   Sklep – sklep internetowy KoszulkiPolska.pl, prowadzony przez Właściciela pod adresem www.koszulkipolska.pl.
  •        •   Właściciel Sklepu – BontonGroup Maciej Bąski, z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 2b/210, 35-315 Rzeszów, Polska.
  •        •   Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,1 która dokonuje zakupu w Sklepie.
  •        •   Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z2 przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  •        •   Produkt – towar oferowany do sprzedaży w Sklepie.
  •        •   Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu, określające w szczególności rodzaj i3 liczbę Produktu.
  •        •   Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Właścicielem Sklepu za pośrednictwem Sklepu.
  •        •   Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Sklepu i zawierania Umów sprzedaży.

 

§3. Składanie Zamówień

  1. 1. Klient może składać Zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
  2. 2. Aby złożyć Zamówienie, Klient powinien:
    •        •   wybrać Produkt lub Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu,
    •        •   dodać wybrany Produkt do „Koszyka”,
    •        •   wskazać sposób dostawy i formę płatności,
    •        •   podać dane niezbędne do realizacji Zamówienia,
    •        •   zaakceptować niniejszy Regulamin,
    •        •   potwierdzić Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego równoznacznego.
  3. 3. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktu ze Właścicielem Sklepu.
  4. 4. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, które nie jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży.
  5. 5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Właściciela Sklepu przyjęcia Zamówienia do realizacji poprzez wysłanie Klientowi wiadomości e-mail z informacją o statusie Zamówienia „W realizacji” lub równoznacznym.

 

§4. Ceny i Płatności

  1. 1. Wszystkie ceny Produktów prezentowane na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
  2. 2. Koszty dostawy są doliczane do ceny Produktów i są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz wartości Zamówienia. Informacja o kosztach dostawy jest wyświetlana przed złożeniem Zamówienia.
  3. 3. Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności, wskazanych na stronie Sklepu w zakładce „Dostawa i Płatności”.
  4. 4. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, przy czym zmiany cen nie dotyczą Zamówień już złożonych.
  5. 5. Płatność za Zamówienie powinna zostać dokonana w terminie określonym w potwierdzeniu Zamówienia, w zależności od wybranej formy płatności. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, Zamówienie może zostać anulowane.

 

§5. Dostawa

  1. 1. Dostawa Produktów odbywa się na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
  2. 2. Dostępne formy dostawy oraz ich koszty są określone na stronie Sklepu w zakładce „Dostawa i Płatności”.
  3. 3. Termin realizacji Zamówienia jest liczony od dnia zaksięgowania płatności na koncie Właściciela Sklepu (w przypadku płatności przelewem lub płatności online) lub od dnia potwierdzenia Zamówienia przez Właściciela Sklepu (w przypadku płatności za pobraniem).
  4. 4. Właściciel Sklepu dokłada wszelkich starań, aby dostawa Produktów nastąpiła w jak najkrótszym możliwym terminie, z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Właściciela Sklepu (np. opóźnienia przewoźnika).
  5. 5. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania mu Produktu. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami, ryzyko przechodzi z chwilą wydania Produktu przewoźnikowi.

 

§6. Odstąpienie od Umowy (Dotyczy Konsumentów)

  1. 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287), Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia wskazana przez Konsumenta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie Produktu. 2.4 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Właściciela Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).5 Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  2. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
  3. 3. W przypadku odstąpienia od Umowy, Właściciel Sklepu zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez6 Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym7 Właściciel Sklepu został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.8
  4. 4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi9 się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się10 dla niego z żadnymi kosztami.
  5. 5. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Właścicielowi Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Właściciela Sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Właściciela Sklepu o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  6. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  7. 7. Konsument odpowiada11 za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.12
  8. 8. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do13 umów:
    •        •   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych14 potrzeb;
    •        •   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;15
    •        •   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.16

 

 §7. Reklamacje

  1. 1. Właściciel Sklepu odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. 2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail podany w zakładce „Kontakt” lub pisemnie na adres Właściciela Sklepu.
  3. 3. Reklamacja powinna zawierać:
    •        •   imię i nazwisko/nazwę Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu (jeżeli dotyczy),
    •        •   datę zawarcia Umowy sprzedaży,
    •        •   rodzaj reklamowanego Produktu,
    •        •   opis wady,
    •        •   żądanie Klienta (np. wymiana Produktu na wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy – o ile wada jest istotna).
  4. 4. W przypadku reklamacji Produktu, Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany Produkt na adres Właściciela Sklepu. Koszty dostarczenia reklamowanego Produktu ponosi Klient. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Właściciel Sklepu zwraca Klientowi poniesione koszty dostawy.
  5. 5. Właściciel Sklepu rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub pisemnie,17 w zależności od formy złożenia reklamacji.
  6. 6. W przypadku uznania reklamacji, Właściciel Sklepu, zgodnie z żądaniem Klienta, wymieni Produkt na wolny od wad, usunie wadę, obniży cenę lub zwróci Klientowi cenę Produktu wraz z kosztami dostawy.

 

§8. Dane Osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów określa Polityka Prywatności, dostępna na stronie internetowej Sklepu.

 

§9. Własność Intelektualna

Wszelkie prawa do Sklepu internetowego KoszulkiPolska.pl, w tym prawa autorskie do treści, grafiki, logo, zdjęć i oprogramowania, należą do Właściciela Sklepu lub podmiotów z nim współpracujących. Wykorzystywanie tych materiałów bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu jest zabronione.

§10. Postanowienia Końcowe

  1. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego18 oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. 2. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją Umów sprzedaży między Klientem a Właścicielem Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne w Polsce. W przypadku Konsumentów, spory mogą być rozstrzygane również w drodze mediacji lub przed innymi organami pozasądowego rozwiązywania sporów.
  3. 3. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu i nie dotyczą Zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmian. Klienci zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie Sklepu.
  4. 4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem [proszę wpisać datę].

 

Załącznik do Regulaminu: Formularz odstąpienia od umowy (dostępny do pobrania na stronie Sklepu).

Proszę pamiętać:

  •        •   W miejscu “[proszę wpisać datę]” należy wstawić aktualną datę wejścia w życie regulaminu.
  •        •   Warto również umieścić link do formularza odstąpienia od umowy w formie pliku do pobrania na stronie Sklepu.
  •        •   Zalecam skonsultowanie finalnej wersji regulaminu z prawnikiem, aby upewnić się, że w pełni odpowiada on obowiązującym przepisom prawa i specyfice Państwa działalności.

 

Wybierz pola do wyświetlenia. Inne zostaną ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
  • Zdjęcie
  • SKU
  • Ocena
  • Cena
  • Stan magazynowy
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Informacje dodatkowe
Kliknij poza, aby ukryć pasek porównania
Porównanie
Home
Shopping
Lista życzeń
Account